Для кафе і ресторанів брендування приміщення і аксесуарів дуже важлива річ. По-перше, це підвищення рівня престижу закладу. По-друге, це фірмовий стиль ресторану або кафе, який будуть запам'ятовувати люди і асоціювати з певними моментами, наприклад з певними стравами, з якісним обслуговуванням або іншими фішками.
Брендування приміщення
Ресторан або кафе не повинні бути безликими. Інтер'єр виконується в певному стилі і кольорах. Меблі замовляється така, щоб підходила по дизайну до загального вигляду. Розробляється логотип, який буде ідентифікатором між інших закладів громадського харчування. Він може бути нанесений на різні аксесуари, а також на меблі.
Брендування речей
Бувають речі з логотипами багаторазового користування і одноразового.
- Одноразові:
- Серветки;
- Пакети;
- Одноразові контейнери для їжі та інший посуд;
- Пакетики для цукру, перцю і солі;
- Брендовані костери;
Подарункові аксесуари, такі як ручки, запальнички, брелоки і так далі.
- Багаторазові:
- Посуд;
- Меблі;
- Вивіска;
- Чохли на меблі;
- Столові прилади;
- Меню;
- Карти знижок;
- брендбук;
- Табличка «Столик зайнятий / зарезервований»;
- Скатертини та інші.
Найголовнішим аксесуаром є Брендбук. Якщо говорити простою мовою, то це статут по стилю і маркетингової стратегії ресторану або кафе. Багато хто задає питання, навіщо потрібен брендбук. Цей документ замовляється спочатку при створенні певного фірмового стилю. Тут прописується концепція, атрибути, позиціонування компанії і так далі.
Де замовити брендовані аксесуари для ресторанів і кафе?
Ми займаємося створенням брендованих речей і аксесуарів. Якщо у вас вже є логотип, і фірмовий стиль, ми можемо допомогти вибрати колірну палітру, яка буде використовуватися в самому ресторані або кафе. На 7ARTS замовити одноразово або укласти контракт на постійній основі на виготовлення костерів, салфетниц, кухонних дощок з логотипом ресторану або кафе.
Замовляти брендовані аксесуари дуже важливо. Вони є ідентифікатором одного закладу або певної мережі ресторанів. Навіть така деталь, як пакетики цукру, можуть залучити клієнтів на повторне відвідування. А якщо клієнт відвідує знову заклад, то ресторан або кафе отримує додатковий прибуток. Що в свою чергу є основною метою відкриття закладу і ведення бізнесу.