Складно знайти людину, у якого б не було улюбленого кафе чи ресторану. Але що змушує людей відчувати відчуття затишку і годинами безперервно сидіти в одних закладах, або ж йти, ледь доївши своє замовлення - з інших? Можливо, хтось скаже, що справа в хорошій компанії, приємних серцю спогадах, смачної їжі, а то і зовсім - в симпатичному колезі або співробітниці. І все це дійсно не позбавлене сенсу. Однак найбільшу роль у формуванні почуття затишку грають деталі різноманітні аксесуари і то, як вони поєднуються в конкретному випадку.

Уявімо типову ситуацію ви середньостатистичний співробітник якої-небудь компанії, що працює днях безперервно. У вас з'явилося кілька вихідних поспіль, скажімо - на Великдень, і ви вирішили зустрітися з друзями дитинства за чашкою чаю з чізкейк в найближчій кав'ярні. А далі - ви або просто поспілкуєтеся якийсь час в нічим непримітному закладі і розійдеться по своїх справах, або ваш настрій піднімуть раніше згадані дрібниці. У випадку з Великоднем, такими дрібницями можуть бути:

  • Тематичний великодній декор з дерева наприклад, різноманітні дерев'яні підставки під яйця;
  • Святкові паски на додаток до основного меню;
  • Розфарбовані у всі кольори веселки крашанки;

Саме такі дрібниці, на рівні підсвідомості, допомагають людям відокремити улюблені кафешки де їм завжди раді & raquo; від чергового & laquo; заклади громадського харчування де доведеться витрачати гроші. Причому, як показує практика, наявність подібних аксесуарів допомагає не просто сформувати у гостей відчуття затишку, але ще і заощадити під час облаштування інтер'єру.

Суть в тому, що для переважної більшості відвідувачів важливо лише: щоб їм було зручно сидіти якщо мова про меблі, щоб було смачно якщо мова про їжу, і щоб в самому закладі було затишно. Вони готові пробачити ресторанам відсутність дорогих предметів розкоші і інших надмірностей, якщо інтер'єр зроблений з душею - а душевність, в свою чергу, проявляється саме в таких дрібницях.

Втім, це не означає що обов'язково потрібно нехтувати розкішшю дизайн закладу повинен відповідати тому типажу гостей, на яких ця дія спрямована. Що ж стосується дрібниць - роль аксесуарів в кафе і ресторанах аж ніяк не зменшується, навіть якщо мова про фешенебельному ресторані зі всесвітньо відомим ім'ям.

Перейти в каталог